Resto van Harte 05 november
Wandelen is een fijne manier van bewegen. Daarom staat er iedere maand een wandeling op de agenda.
Wandelen is een fijne manier van bewegen. Daarom staat er iedere maand een wandeling op de agenda. We verzamelen om 10.15 uur. Start wandeling is om 10.30 uur. Op 21 oktober starten we al om 10.15 uur. Na het wandelen is er tijd voor een kopje koffie – thee en iets lekkers. Aanmelden voor een wandeling kan via het sturen van een mail naar langerthuis@vivent.nl onder vermelding van wandelen en het aantal personen.
Meld u wel op tijd aan, er is een beperkt aantal plaatsen (16).

Inschrijven
Voor leden gratis