De heer en mevrouw Spruijt

Mevrouw: Wij zijn beiden in de tachtig en blijven vooral jong door interesse te hebben in de mensen om ons heen. Wij houden wel van reuring, gezelligheid en een praatje op zijn tijd. Van Vivent Langer Thuis zijn we al meerdere jaren lid. We gaan wel eens naar een bijeenkomst, maar verder maken we er nog niet veel gebruik van. Gelukkig maar!
De heer: Al hebben we wel wat hulpmiddelen gekocht in de zorgwinkel na een ongeluk met mijn hand. We kregen goed advies en er werd volop de tijd voor ons genomen. Gelukkig kunnen we nog veel zelf en dat hopen we ook zo lang mogelijk te blijven doen.



